Adatkezelési szabályzat

Az Ön adatait, amelyeket a http://tunderkerthotel.hu weboldalon és/vagy a hozzá tartozó aloldalakon Ön adott meg a regisztrációk, vagy adatfeltöltések után csak és kizárólag a weboldalt üzemeltető Szaktudás Kiadó Ház Zrt, avagy pontosabban az Tündérkert Hotel és Rendezvényközpont maga kezeli az alábbiakban összefoglalt szabályzata szerint:

1. Az adatok származása, típusai, és az adatkezelés célja:

A weboldalon többféle féle forrásból származó adatot kezelünk:

- Egyrészt a regisztráló felhasználók / mint utaznivágyók, weboldal látogatók/ adatait kezeljük a célból, hogy velük a nyereménysorsolás, valamint a kedvezményes kupon beváltása kapcsán folyamatos információs kapcsolatban lehessen a hotel. A felhasználóknak ugyanis a megadott címeikre szállás-akciókat, hasznos utazási és wellness híreket, küldünk.

- Másrészt a weboldalakon a látogatók az Ajánlatkérési lehetőségeik és szállásfoglalás során megadott formok kitöltésekor adják meg adataikat. Az itt megadott adataik alapján számukra – a kéréseiknek megfelelő – szállás ajánlatot, visszaigazolást küldjük, valamint a jövőben hasonló lehetőségekről adunk hírt.

2. Az adat-gyűjtés elvei:

A www.tunderkerthotel.hu oldalon önkéntes a regisztráció és adatmegadás a felhasználó, oldaláról. Csak olyan adatot kell megadniuk amik a kért szolgáltatás, akció, feliratkozási cél szempontjából és foglalás szempontjából elengedhetetlenek, és arra alkalmasak.

A regisztrációk során a csillaggal jelzett mezők kitöltése kötelező, azok nélkül az önkéntes regisztrálók adatai egyáltalán nem alkalmasak a felhasználásra, a megadott célra.

3. Az adatkezelés helye és időtartama:

Az adatkezelés a Szaktudás Kiadó Ház Zrt. szerverein történik.

A regisztrált adatokat a következőképpen és ideig tároljuk:

- A felhasználói adatokat pedig 5 évig őrizzük meg, kivéve azokat az eseteket, amikor maga a felhasználó kívánja törölni az adatait a rendszerből.

A szerveren, vagy az adminoldalon fellelhető információkat a Szaktudás Zrt. munkatársain kívül csak a webprogramozást végző alvállalkozó láthatja.

Más, harmadik személy nem férhet azokhoz hozzá.

4. Az adattovábbítások:

Adattovábbítás külső, 3. személy felé nem történik.

A felhasználó – szállásfoglalók adatait a szállás rögzítése céljából közvetlenül az automata programozott rendszerben (e-mailben) a hotel kapja.

5. Az adatbiztonság kérdései:

A szálláskeresők adatai nem nyilvánosak.

6. Az adatok törlése, megsemmisítése:

A felhasználók, szálláskeresők adatait automatikusan – amennyiben nem történt azóta újabb belépés vagy felhasználás az oldalra a megadott regisztrációs adatokkal – töröljük 5 év múltán.

Ez időn belül pedig a felhasználó kérésére töröljük az adatokat.

Ekkor az adatok inaktívvá válnak, majd bekerülnek „inaktívan” egy mentett, archivált tárhelyre, és ezzel együtt az aktív adattárból törlődnek.

7. Adatvédelmi jogorvoslati lehetőségek:

Amennyiben Ön úgy érzi, hogy adatait jogosulatlanul kezeltük, és emiatt hátránya, vagy kára keletkezett, kérjük, először keressen fel minket az alábbi elérhetőségeken:

E-mail: recepcio(kukac)tunderkerthotel.hu

Ha pedig így nem sikerül a problémát megnyugtatóan rendezni, úgy kérjük, forduljon az Adatkezelési Nyilvántartási Biztosi Irodához (ABI)!

Köszönjük.